יום שני, 26 באפריל 2010

Dree My Weird - סוד היופי האפל

(פורסם במקור ב"ישראל שישבת" - http://israelhayom.co.il)


כשמוזיקאים עם רקע אלטרנטיבי מחליטים לעשות פופ זה כמעט תמיד יוצא מעניין. וזה בדיוק מה שקרה כשדמיטרי שינקרצ'וק וגלה אינפרי שנפגשו בפרוייקט פרוג-מטאל פסיכדלי בשם Anthem of Despair  חיפשו בתחילת 2009 את הביטוי לצד הקליל והאתמוספרי שלהם ויסדו את Dree My Weird. נכון, זה לא בדיוק יצא להם שמייח ומתקתק – הנטיות הגוטיות של גלה והקיצוניות המטאלית-אלקטרונית של דמיטרי (הידוע גם כ-MasterDX) משכו אותם לצד האפל. ועדיין – זה קליט, זה יפה – וכן מאוד אטמוספרי. הגבוליות הזאת היא למעשה מה שעוזר ל Dree My Weird ליצור סאונד מאוד יחודי . באופן די מפתיע הם מצליחם לקחת מרכיבים סטנדרטיים של סינט-פופ אפל ולהכין מהם שיקוי קסמים בעל ניחוח והשפעה יוצאים מהכלל.  הקול המעולה של גלה בהחלט משחק כאן תפקיד חשוב. זמרת מוכשרת שהתחילה ללמוד ווקאל עוד בילדותה במוסקבה היא יודעת לשיר ועושה זאת בתשוקה אמיתית.
 המלודיות היפות שהם כותבים יחד, הביטים והסינטים המוקפדים של דמיטרי והגיטרות העוצמתיות שמקליט עבורם מישה גימרוורט מספקים עיטור הולם לקולה של גלה ויוצרים ביחד אוירה דרמטית, רומנטית ומיוחדת. יש בה משהו מיסטי ושברירי. משהו שגורם לך לרצות לשמוע את זה עוד פעם, לרצות להבין מה הוא הסוד של Dree My Weird.
בימים אלה הם עומלים על אלבום הבכורה שאמור לצאת עד סוף השנה. יש להם כבר עשרה קטעים כתובים ומוכנים לביצוע. ארבעה מתוכם הוקלטו. למעשה רק בשבוע שעבר הם הוציאו שני שירים חדשים לרשת ואז בדיוק גם אני נחשפתי אליהם וישר הוקסמתי.
לדברי גלה הם מוכנים גם להופעות -  בהרכב המתוגבר ע"י חבר נוסף – אלקסנדר גנקין, אך כרגע לא מתכננים להופיע ומעדיפים להתרכז בעבודה על האלבום שנעשית באולפן הביתי שלהם באשדוד.
ובינתיים ניתן (וכדאי) לשמוע אותם במייספייס ולקוות שההמשך יבוא בקרוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה