יום ראשון, 25 באפריל 2010

Oxy Turbo - שחור בנשמה

אוקסי טורבו הוא בהחלט עוף מוזר.הוא גם עוף חזק ואמיץ - עם חזון והמון אנרגיה.
לבד, כמעט ללא תמיכה של סצינה או קהילה כלשהי הוא הלך ובנה את פרוייקט הסולו שלו, שבו הוא גם מלחין את כל המוזיקה וגם שר ורוקד.
"לקחתי כמה סגנונות אלקטרוניים שאני אוהב (ושכמעט ולא מנגנים אותם בארץ) ויצרתי מהם סטייל משלי". הוא אומר שהשורשים שלו הם דווקא במוזיקה שחורה: "מאז שהתחלתי להתעסק במוזיקה תמיד התחברתי לזה - ג'אז, soul, בלוז. זה בנשמה שלי, בגוף שלי." החיבור כ"כ עמוק שהוא גם מתלבש ומתנהג "שחור" - עם דרדלוקס, תליון בומבסטי על הצוואר ומעיל פרווה בצבע ארגמן יש לו תדמית של ראפר אולטימטיבי.
הנחרצות והרצון העז של אוקסי להביא את המוזיקה שלו לעולם הניבו פירות רבים. הוא כבר הוציא שלושה אלבומים וצילם 13(!) קליפים  - רקורד בהחלט מרשים. "אני כל הזמן יוצר קשרים עם אנשים בכל העולם. אם הם אוהבים את מה שאני עושה - יכול לצאת מזה שיתוף פעולה מעניין." בהתחלה התמקד בקהל המקומי והוציא שירים בעברית אך כיום הפנים שלו מופנות לעולם הגדול. הוא רואה את עצמו כחלק מהדור החדש - דור גלובאלי שלא מכיר בגבולות של דת, לאום או גזע. "..באתי לכאן מקזחסטאן, אבל השורשים שלי בכלל בטורקיה... יש לי חברים בכל מקום שאני מגיע אליו..". לא מזמן חזר מניו-יורק, שם התקבל הקליפ שלו "Wind of Change" לרוטציה באמ.טי.וי. האמריקאי. הישג נוסף של השנה האחרונה - שיר "Mama, don't cry!" שהשתתף בפס הקול לסרט "זרובבל" שמספר על חייהם של יוצאי אתיופיה בארץ.
אחרי החזרה מניו-יורק יסד יחד עם חברים את
United 2012 Krew - צוות אומנים רב תחומי שאתם הוא מארגן אירוע גדול ב26.03 בפרילנד בתל-אביב.  האירוע יכלול הופעה של אוקסי, מופע כוריאוגרפי ודי.ג'יים משובחים. מומלץ לאוהבי המוזיקה השחורה.
Oxy Turbo- הופעה ב"פרילנד" , אלנבי 47, ת"א – 26.03



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה