יום חמישי, 8 באפריל 2010

Every Breath's Counted - התשוקה לרוק

 (פורסם במקור ב"ישראל שישבת" - http://israelhayom.co.il)




ילד יהודי זה חנון עם כינור ביד. אחד הסטריאוטיפים הקומיים של תרבות הרוסית-סובייטית. כזאת היתה כנראה גם אוולין שור בילדותה. לפני שהתחילה ללבוש שחור ולהאזין לרוק כבד.לפני שליבה חווה את התשוקות של החיים הבוגרים. "מה שמעניין אותי - זה רגשות סוערים, תשוקה אמיתית. לכן בחרתי דווקא ברוק - כי כאן האמוציות הכי חזקות."
את להקתה  Every Breath's Counted י
סדה אוולין לפני שנתיים יחד עם גיטריסט מיכאל פנקוב. היא כתבה את השירה, הוא הלחין את המוזיקה. היא הביאה את הכינור הקלאסי ואת קולה החזק, הוא - את הגיטרות הכבדות. הסימביוזה המרגשת משכה מהר נגנים נוספים ובשנה שעברה הלהקה התחילה להופיע ברחבי הארץ. "אנחנו די בתחילת הדרך" - אומרת אוולין - "צוברים חומרים, עובדים על הסאונד. לפעמים זה לא מתקדם מהר כמו שהיינו רוצים - הרי כולנו עובדים ולומדים בנוסף ללהקה. אך אנחנו כבר רואים שיש לנו משהו מיוחד - הקהל מקבל בהתלהבות את השילוב של כינור עם הרוק הכבד. ולנו הכי חשוב שזה יצא אמיתי, שזה יעורר רגשות חזקים."
בדצמבר 2009 צילם הבמאי ולרי מרמן קליפ ראשון לשיר של הלהקה שנקרא
My Special May. "בדרך כלל להקות לא משקיעות בקליפ בתחילת דרכן. אך לנו היה חשוב להראות ולא רק להשמיע לעולם מה אנחנו עושים. אנחנו גם רואים איך יו-טיוב נהיה למנוע מאוד חשוב לקידום המוזיקה ומקווים שקליפ מעניין יעזור לאנשים להכיר את הלהקה." הקליפ יוצא למסכים בסוף פברואר ולדברי אוולין גם הקליפ וגם השיר מדברים על אביב כתקופה של התחלות חדשות, ציפיות גבוהות ואכזבות כואבות. "הצילומים עברו ברמות אדרנלין מטורפות - לא הצלחתי להירדם בלילה שאחרי...". אז כן - סערת רגשות, רוק כבד וזמרת ג'נג'ת עם עיניים בוערות וכינור מתפרע על כתפה  -כל זה Every Breath's Counted. מוכנים להתרגש?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה